Eminim ki yazı yazmak bana iyi geldiği gibi çoğu insan ada iyi geliyordur. Bence yazı yazmak bir insanın zamanını değerlendirmek için yapabileceği en iyi şeydir.  Yazışımda da anlaşıldığı gibi yazı yazmayı seviyorum. Hedeflerim farklı olsa da yazı hayatımın bir köşesinde olsun istiyorum.

       Yazı yazmaya Türkçe öğretmenim sayesinde başladım. Öğretmen ara ara sınavlarda kompozisyon yazmamızı isterdi. . Bu durum ilk başta beni biraz korkutmuştu ama daha sonra rahatladım ve ne kadar zevkli bir şey olduğun anladım. .  O sınavın sonun da öğretmen kompozisyonumu çok beğenmişti. Daha sonra evde de yazmaya başlamıştım içim deki tüm duyguları kağıda dökmek çok iyi gelmişti. Ben genellikle yazıyı insanlara olan sevgimi anlatmakta da kullanırım. Ali Fuat Başgil in de dediği gibi"Kişinin kıymeti, dilin altında ve kalemin ucunda gizlidir, onu söz ve yazı açığa vurur" Bu sözü ilk duyduğumda çok anlamsız gelmişti ama daha sonra ne kadar anlamlı bir söz olduğunu anladım. Çoğu zaman arkadaşlarıma notlar yazar onları mutlu etmeye çalışırdım. Bundan hem ben mutlu olurdum hem  de onlar mutlu olurdu.Bu benim ilk yazım değil ama yinede heyecanlanıyorum. Acaba hoca beğenek mi, ne düşünecek aklımda o kadar soru var ki.Yazı yazarken kendimi özgür hissediyorum insanlara anlatamadığım her şeyi yazıya döküyorum. Problemlerimi çözmesem bile en azından kendimi rahatlatıyorum.

       Bence yazı her zaman insanların hayatının bir köşesinde olmalı.

Yorumlar

  1. Yazdıkça yeşeriyor ruhum. Önce filizleniyor sonra çiçeğe duruyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder