İlk Kompozisyonum - Gülbahar Mollaosmanoğlu 9/B

  Okulda Sınav haftası başlamıştı ve türkçe sınavı günü gelmişti. 6. Sınıftaydım türkçe öğretmenimiz bu yıl değişmişti ve yeni öğretmenin sınavına ilk kez girecektim içimde bir korku vardı. 
 Sınav ânı gelmişti  sınav için hazırlanırken öğretmen sınıfa girdi ve sınav kâğıtlarını dağıtmaya başladı ve sıra bana geldi kâğıdımı alınca önce sorulara göz atardım. Bu sınavda da öyle yaptım sorulara göz atarken sıra son sayfaya gelmişti son sayfada ögretmenimiz 20 puanlık bir kompozisyon yazmamızı istemişti. Onu görünce şaşırdım çünkü daha önce hiç kompozisyon yazmamıştım ve ne yazacağımıda bilmiyordum tüm soruları yaptıktan sonra kompozisyona gelmişti.Bende boş kalmasın diye birşeyler yazdım o sırada sınav süresi dolmuştu ve sınav bitmişti.
 İlk kompozisyon yazım böyleydi heyecan ve korku içinde.

Yorumlar

  1. Böyle böyle kopardılar bizi yazmaktan. 20 puan peşinde tükendi kelimeler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder