İlk mektubum - Asude Güven

 

İlk mektubumu yazdığımda ilkokuldaydım. O zamanlarda şimdi olduğu gibi yazma konusunda pek ilgili değildim. Ancak mektup arkadaşlığı konusu dikkatimi çekmişti. Benim için kısa ama üzücü bir hikayeydi.
Türkçe dersimizde müdür yardımcımız sınıfa gelip yurt dışından mektup arkadaşı bulacağımızdan bahsetmiş ve her birimizden birer mektup istemişti. Mektup arkadaşlığı çizgi filmlerden görüp gerçekleştirmek için heveslendiğim ancak gerçekleştiremediğin bir aktiviteydi benim için. Hocamızı duyduğumda heyecanlanmıştım ve o dersin teneffüsünde yazmaya başlamıştım. Tam olarak nereye, kime gideceği hakkında bilgim olmadığı ve nasıl mektup yazacağımı bilmediğim için zorlasamda mektubu bitirdim. Sınıf hocama teslim ettiğimde kim olacağı hakkında meraklıyım. Sonra ki aylarda cevap bekledim ancak sınıf hocamın dahil bu konu hakkında bilgisi yoktu.                  Üzülmüştüm çünkü yıl sonuna kadar hiçbir cevap gelmemişti. Maalesef ki ilk mektubum beklenenin aksine hayal kırıklığı ile sonuçlanmıştı.

Yorumlar

  1. Sanal ortamda dünyanın her yerinden insanlarla mektup arkadaşı olunabilecek uygulamalar, siteler bulunuyor, bunları kullanarak hayal kırıklığını bir güzelliğe çevirebilirsin.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder