İlk Yazı Çalışmam Şiir-Büşra Bulut

 İlk yazı çalışmam şiirler üzerine olmuştu çünkü benim şiirlere karşı ilgim çok fazla idi bu ilgiyi ortaokulumdaki matematik öğretmenim daha da fazla arttırmama yardımcı oldu. Nasıl diye sorarsanız şöyle benim öğretmenim çok güzel şiirler yazıyordu ve öğretmenim bana bu konuda çok güzel bir örnekti hem şiir okumak hem de yazmak çok güzel bir etkinlikti benim için ve hala da öyle. Şiir yazarken insan hissettiklerini yani içinden gelen duyguları kağıda dökebilmelidir ve bende şiir yazarken o an hissettiğim duygularımı,düşüncelerimi kağıda dökmeye başlamıştım.Bunu şiir yazmaya başladığım zamandan bu zamana kadar devam ettirdim ve her zaman devam ettireceğim.

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Herkesin bir şiiri vardır. Kimi kaleminin ucuna döker kimi ruhunu besler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder