İlk Yazı Çalışmam-Emine Altuntaş

 Yaptığım ilk yazı çalışması ikokulda Türkçe ders kitabımızdaki hikaye yazma etkinliklerinden biriydi. Açıkçası en iyisini yazmak istediğim için yazıp yazıp silerek kitabın o yaprağını aşındırmıştım. Yazı yazmaya ilgili olduğumdan dolayı farklı kelimeler kullanmaya özen göstermiştim, ama henüz ilkokul üçüncü sınıfa giden biri için en farklı kelime bile şu anki kelime dağarcığımda o kadarda değişik değil. O hikayeyi o ders okulda yazıp bitirerek sınıfta okumak istemiştim, fakat çıkış zilinin çalmasıyla ev ödevi haline gelen etkinliği evde büyük bir dikkatle ayrı bir kağıda yazmıştım. Sonraki gün okulda öğretmenin beni seçmesiyle hikayeyi heyecanla okuduğumu hatırlıyorum ama hayalimdeki gibi bir tebrik alamamıştım. Öğretmenimin Emine artı diyerek diğer öğrencilerin hikayelerini dinlemeye başlaması bütün beklentimi söndürmüştü. Şuan düşündüğümde büyük bir aferin beklemek saçma gelsede, o ödev için ciddi bir uğraş vermemin bir tebrik hakettiğini düşünmüştüm

Yorumlar

Yorum Gönder