İLK YAZIM - KEVSER KÖROĞLU

 

Benim  ilk mektup  deneyimim  ortaokul  zamanımda  Türkçe öğretmenimin desteği ile gerçekleşti. Öğretmenimiz bu etkinlik için Bitlis’te bir okul ile anlaştı ve biz bu okulda eşleştiğimiz arkadaşlar ile mektuplaşmaya başladık.

Mektup arkadaşımın adı İlknur Menteş'ti. İlk mektubu ben gönderdim.Mektupta kendimden, ailemden, hobilerimden, sevdiğim derslerden,  yaşadığım   şehirden, şehrimde meşhur yemekler ve tarihi eserlerden bahsettim. Karşı taraftan cevap alma süreci biraz uzun sürdü ve ben bu süreçte gerçekten heyecanlandım. Çünkü karşımdaki insanın nasıl biri olduğunu ya da bana nasıl cevap vereceğini onun da benim gibi istekli olup olmadığını merak ediyordum. Sonunda cevap geldi. Sınıfta herkes gibi ben de mektubumu okumaya başladım. Yazdığı cümlelerden samimiyetini anlamamak mümkün değildi. O da mektubunda benim sorularıma cevap verdi , yaşadığı şehirden, ailesinden ve okulundan bahsetti. Mektubunu bana sorduğu birkaç soru ve benim adıma yazdığı akrostiş şiir ile bitirdi. Bunun yanında bir incelik yapıp bana bir kalem ve  bileklik yolladı. Bu nezaketine karşılık ben de ona en sevdiğim okuma kitabımı ve bir bileklik yolladım.

O benim ilk mektup arkadaşım ve aynı şekilde bende onun ilk mektup arkadaşıyım. Bu yüzden  onu hayatımda hep özel biri olarak hatırlayacağım. İlk mektup deneyimimin farklı bir şehirden ve hiç tanımadığım biri olması ayrı bir mutluluk ve heyecandı. Bu müthiş anıları bana kazandırdığı için öğretmenime tekrardan teşekkür ediyorum.

Yorumlar

  1. Mektup arkadaşlığınız teknolojiye kurban mı gitti yoksa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında teknoloji sayılmaz. En son ben mektup yazmıştım ama geri dönüş alamadım. Bunun cevabı bende değil mektup arkadaşımda saklı.

      Sil

Yorum Gönder