İLK YAZIM - Melih Yağız Tekin

                                      İLK YAZIM

 Bir akşam sıkıldığımdan dolayı ne yapsam diye düşünüyordum ve aklıma bir yazı yazmak geldi. Ne tür bir yazı olacağını düşünmeye başladım. Biraz düşünmeden sonra benim de sevdiğim tür olan maceralı bir hikaye yazmakta karar kıldım. Yazacağım hikayenin senaryosunu kafamda oluşturmuştum bile. ,heyecanlı ve okuyucunun sonunda ne olacağını merak edeceği bir hikaye sunmak istiyordum, Şimdi sıra bu yazıyı nerede yazacağıma geldi acaba sanal ortamda mı yoksa kağıt kalemle klasik bir şekilde mi yazmalıydım diye düşünüyordum. Çok düşünmeden sanal ortamı tercih ettim çünkü klavye üzerinde daha kolay ve hızlı yazabileceğimi düşünüyordum.

 Bilgisayarın başına geçtim ve masaüstünde bir metin belgesi açtım, uzun bir hikaye olacaktı, senaryo kafamda oluşmuştu aslında ama yazdıkça devamı gelen doğaçlama bir hikaye oluyordu benimki. Dediğim gibi yazdıkça devamı geliyordu ve okuyup hatalarımı düzeltebiliyordum bu yüzden sanal ortamda yazmak daha rahat oldu. Hikayemde kullandığım karakterlerde ben ve ablalarım da yer aldık. Bizi hikayeme koymamın sebebi hikayeyi daha eğlenceli bir hale getirebilmekti. Hikayem daha bitmeden bilgisayarın başından kalktım gece geç olmuştu, hikayenin yazdığım kısmını ablama anlatınca çok hoşuna gitti bunda onun da hikayede olması etkiliydi bence.

Sonucunda güzel bir hikaye olmuş oldu, istediğim gibi ilerledi senaryosu, yazı yazmak çok hoşuma gitmişti, sıkıldıkça yazacaktım bundan sonra. Galiba hikaye yazmayı hikaye okumaktan daha çok sevmiştim. 

Yorumlar

Yorum Gönder