İLK YAZIM - YUSUF MERT BAŞ

 

İlk yazımı ilkokul 1. yada 2. Sınıfta yazmıştım

İlkokul öğretmenimiz bizden günlük yazmamızı istemişti ama önce derste bize nasıl günlük yazmamızı ve günlük yazmanın kurallarını öğretmişti bende eve gidip babamın yanına gitmiştim ondan bana kilitli bir günlük defteri almasını istedim o da bana sarı renkli kilitlenebilen bir defter aldı bende günlük yazma klasiği olan şu cümleleri defterime yazdığımı hatırlıyorum “Bu gün okula gittim ders işledim okul bitti eve geldim yemek yedim akşam oldu uyudum” cümlesini günlüğüme yazdım.

 

İşte benim ilk yazı anım bu şekilde ilk yazımdan sonrada birkaç yazı işim oldu ama yazı işinde çok becerikli değilim ama olsun önemli olan yazıyı kurallı  şekilde yazmak değil, önemli olan yazıyı bütün samimiyetimizle, içtenliğimizle ve duygularımızı tam

 ifade ederek yazabilmek.

 

 

 

Yorumlar

  1. 7-8 yaşındaki Yusuf'la konuşmak zaman zaman harika olsa gerek.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder