İlk yazım-Eray ÖZTÜRKZTURK

  Benim ilkokulda yazıya ve yazmaya hiç il-gim yoktu. Daha çok resim yapmaya ilgim vardı. Çünkü denesem yazamazdım. Bunu
biliyordum. O zamanlar içimdeki özgüven eksikliği yazmaktan sürekli beni alıkoyu-yordu. Ta ki ortaokula geçip 7.sınıf'a yükse-lene kadar

  Ortaokulda  özguvensizliğim devam ediyo- yordu. 7.sınıf'ta (şiir, resim,kompozisyon) 
yarışması yapılıyordu. Konu ise "ÇANAKKA-LE  ZAFER'İ" idi. Yazıya hala ilgim olmadığı-nı biliyordum. Ama konu beni körükledi.
Bu konuya küçüklükten bu yana daima ilgi duymuşumdur bu konuya. Bundan dolayı
eve gidince birşeyler karalamaya başlamış-
tım. Ve kafaya koymuştum. Bu konuya laik
bir şiir yazacaktım. Yazmaya başlamıştım ama hala yazamıyordum. En sonunda man-  tıklı güzel bir dörtlük yazdım.Ve buna fark-
lı kıtalar ekleyerek kendimce güzel bir şiir
oluşturmuştum.

  Ama bu yazıya yarışmaya gonderememis-
tım. Biraz üzülmüştüm ama benim içimdeki
özgüven eksikligini bu yarışma alıp gitmis-ti. Çok mutluydum. Şimdilerde ise sikildi-
gım zamanlar şiir yazıyorum. 


Yorumlar

  1. Sanat herkese farklı biçimde hitap eder. Seni hangisi bulacak bakalım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder