İlk Yazım-Gökhan KÖLEMEN

 O zamanlar 5. sınıftaydım.Türkçe sınavımız vardı öğretmenim  kompozisyon yazmamızı istemişti.O an çok heyecanlanmıştım hayatımda ilk defa bir kompozisyon yazacaktım. Konu insanların doğaya verdiği zararlar ile ilgiliydi. Bunun çıkması beni çok sevindirmişti çünkü ilgili olduğum bir konuydu. Kendime güveniyordum aslında bize verilen konu da günceldi.Her gün haberlerde orman yangınları,denizlerin kirliliği vb. şeyler çıkıyordu.

O zamanlar çok yaratıcı değildim bende bu konular üzerinde bir şeyler yazmaya karar vermiştim ve yazmaya başladım.Fikrimi belirten bir kaç cümle yazdıktan sonra o an aklıma Hobert Reeeves'ın bir sözü geldi "Doğayla savaş halindeyiz.Eğer kazanırsak,kaybedeceğiz." yazdım ve bitirdim.

Öğretmenin yazımı çok beğenmişti ve tam puan verip tüm sınıfa okudu ve buda beni çok mutlu etmişti.


Yorumlar

Yorum Gönder