Gammaz Yürek Merve Köroğlu

Doğru!  Sinirliydim,  fena  halde  sinirliydim,  hala  da  öyleyim  ama  deli  olduğumu  da nereden  çıkarıyorsunuz?  Hastalığım  duyularımı  keskinleştirmişti,  harap  etmiş ya  da köreltmiş değildi.  Hepsinden  öte  olan,  keskin  işitme  duyusuydu.  Cennetteki  ve dünyadaki  bütün  sesleri  duyuyordum.  Cehennemden  gelen  pek  çok sesi duyuyordum.  Söylesenize,  nasıl  deli olabilirim?  Dinleyin  ve  nasıl  ustalıkla  -  nasıl sakince  size  bütün  hikayemi  anlatıyorum,  görün. Fikrin  aklıma  ilk nasıl  geldiğini  söylemek imkansız  ama  aklıma  düştüğü  andan itibaren  beni  gece  gündüz  rahat  bırakmadı.  Bir  amacım  yoktu.  Bir  arzum  yoktu.  Yaşlı adamı  severdim.  Bana  hiç zararı  dokunmazdı.  Beni  asla  kırmazdı.  Altınlarında  da gözüm  yoktu.  Beni  sinirlendiren… Sanırım,  gözleriydi!  Onun yanında çalışmaya başlayalı beri onunla konuştuğumda gözlerine bakamadım. Eğer baksaydım,bir daha gözlerine bakmayı bırakamayacaktım. Hep bakacaktım. Gözlerinde benim sinirlenmemi sağlayan hep gözlerine bakmamı sağlayan bir şey vardı ama ne... Bir türlü bulamıyordum ama gözlerimi gözlerinden de alamıyordum. Onunla konuşmayı da çok istiyordum ama o cesareti kendimde bulamadım ve de bulamıyordum. Sürekli gözlerindeki gizemi düşünüyordum. Ama nafile... Onun yanında işe giren bir kişi daha vardı, o sessiz, işini yapar ve eve giderdi. Gerekmedikçe de konuşmazdı. Kafam karmakarışıktı. Ne yapacağımı bilmiyordum. En sonunda o işçiyle konuştum. Ama o kendisinin böyle bir şey fark etmediğini söyledi. Şimdi anlamıştım, sadece bende etkisi olan bir şeydi bu. Beni günden güne kahreden bir şey... En sonunda kendimi toparladım ve yanına gittim. Bu sefer gözlerine gözlerine bakmadan konuşuyordum yoksa gözlerinin büyüsüne kapılıp suspus olacaktım. En sonunda her şeyi anlattım, o sadece dinliyor ve cümlem bittikten sonra kahkalara boğuluyordu. Tabi o da benim deli olduğumu düşündü, herkes gibi... Yok ben kimseye kendimi anlatamayacaktım ya da kimse beni anlamak istemiyordu. Bu konu hala beni yiyip bitiriyordu. Ama artık kararımı vermiştim. "Bu konuyu kimseye açmayacağım." Ben bir yolunu bulursam bulurum ama kimseye söylemeyecektim. 

Yorumlar

Yorum Gönder