İlk Günlük Yazımım-Muhammet Ali Misir


Günlük yazmaya yanlış hatırlamıyorsam 6.sınıfta Türkçe Öğretmenimizin bana proje ödevi olarak vermesiyle başlamıştı.Günlük tabii ki de günü gününe yazılan bir yazı ama benimkinde hocamlada konuşmuştum daha çok biraz eski günlerden yazmıştım hatırladıklarımı o günüm nasıl geçti ne yaptım şeklinde sayfa tarih de tabii ki belirterek yazmıştım.Günü gününe de yazdığım oluyordu ama pek zaman bulamıyordum başka ödevlerim oluyordu bir de yavaş yazmamdan dolayı aslında hiç kolay değildi.Açıkçası günlük yazarken annemden de biraz yazı konusunda yardım almıştım düzgün omuyordu benim yazım ve çok uğraşıyordum.Özen gösteriyordum.Projeyi tamamlamadan ilerleme aşamalarında projem nasıl gidiyor nasıl dha iyi olur gibi bilgileri aktarıyordum, sorular soruyordum bunu kaç kez yaptım hatırlamıyorum.Ama bu proje ödevini alan birkaç kişiydik.Diğerlerlerinden farklı olduğumu hoca söylemişti.Çünkü ara ara ben hocayla konuşuyordum, yanına gidiyordum benim uğraşta olduğumu görüyordu da hoca ama diğerleri öyle yapmadı bu beni üste çıkardı tabii ki.Proje ödevlerinde gelişme aşaması ilerleme ara ara hocaya göstermeliyiz bunu hoca tarih olarak not alır hanenize artık olarak gelir yani.Bunu benim görüşürüm hocanın hiç demesine gerek yok ama hep söylüyorlar ama ben de biliyorum hocalar buna çok dikkat ediyorlar ne kadar uğraşta çabada olduğunu da göstermiş oluyorsun belki çok iyi bir iş çıkmasa da hoca bundan memnun olacaktır diye düşünüyorum.Bu arada söylemeyi unuttum tam hatırlamıyorum maalesef 15-20 günlük bir günlük yazısı yazmıştım.Ne kadar sürdü ile bilgi de düşünüyorum ama hatırlayamıyorum. maalesef.Ortaokul da iki kere olmalı Türkçe dersinden proje almıştım ve memnundum yani güzel geçmişti.Türkçe hocamız ile de anlaşıyordum hep konuşuyordum sadece bu proje sürecinde değil teneffüsde olsun her boş bulduğum zaman bir sorumu Şimdi de 9.sınjfta yine Türkçe dersinden Edebiyattan proje almıştım hocaya şimdiye kadar bir plan olsun taslak bir şey atmam gerekiyordu bunu biliyorum.Ama ne yazık ki daha henüz başlamadım ama farkında ve bilincindeyim bunu da ortaya koymam gerekiyor çalışmam dan hocayı hep bilgilendirip nasıl daha hocanın istediği gibi olur diye sorular yönetmeyi düşünüyorum.Bu yıl ki tabii biraz daha basit belki denebilir ama o gözle bakmıyorum en iyi şekilde sunmak istiyorum. 

Yorumlar